zaterdag 17 augustus 2013

1454 - NAGELTJES MET KOPPEN


.

1454 - NAGELTJES MET KOPPEN

.

 

.

I) INLEIDING
Bij http://nageltjes.be/wp/?p=7003#more-7003 een ontmoeting gehad met Lucky9. Hieronder een paar flitsen die het waard zijn  om verder verteld te worden.

.

II MIDDEN

 

Echte nageltjes zijn op vele fronten actief.

*

 Een zwart, necrofiel, fascistisch en zo goed als nazistisch gordijn, is verticaal neergedaald over heel Europa.

De moordenaars hebben sluiks en in het geniep de macht gegrepen via de openlijk beleden en nauwelijks verhulde dreiging van de islamieten en hun gesubsidieerde plaatsvervangende jihad-barende islam-tieten gehuld in boerka nikab en jilbab.

De islamitische invasie is niet alleen begonnen, ze is strategisch zo goed als voltooid, tenzij we met “z’ n allen” (cfr. Joop Riessen) simultaan wakker worden en het islamitisch gespuis democratisch maar ongenadig uit ons territorium verdrijven met de boodschap om nooit meer terug te keren!

Het spreekt voor zich dat ik de weledelachtbare heer gewezen politie-commissaris van A’dam de allerfijnste ‘streng’ nylon-koordjes toewens aan de galg. Zo kennen we onze maffia: met ‘n kanon schieten op een bewuste mug, maar telkens massaal in de broek doen (plassen en poepen) telkens als een islamitisch roofdier zijn bek open doet. Om te gapen, te plassen of tijdens zijn (of haar) islamitisch gevoeg te doen!

III SLOT
Vooral die ene zin over dat verticaal neergedaald necrofiel gordijn heeft mij getroffen. “Is neergedaald’ : in de voltooid tegenwoordige tijd! !!!!!
De Engelse grammatica heeft voor dat soort zaken een benadering die klopt tot op de seconde. Daar zegt men “is going to …”, is bezig met….
Juist, Lucky9, het onnoemelijke is nog bezig met gebeuren, maar we kunnen er met z’n allen (!) een einde aan maken, door op 25 Mei 2014 het juiste bolletje zwart te maken. Een salvo, uit miljoenen potloden, recht in de roos.
Ik had bijna geschreven ‘recht in het hart’ maar ik mag van mijn Ma niet aansporen tot moord en doodslag. U ziet, hé Ma, dat ik dat ook niet doe, aansporen. Maar op 25 Mei 2014 eenmaal op de barricaden, en in het vuur van de strijd? Ik zal mijn best doen, Ma !!!!!

Geschreven door AABEE via Digitalia






 

Geen opmerkingen: