vrijdag 15 juni 2018

5003 IK ZEG NIKS

5003 IK ZEG NIKS
U ontmoet hieronder, als U wilt, een profetische Bijbelse Figuur die niet alleen bijna perfect het verleden voorspelt, maar die er zich ook perfect bij neerlegt.


Zijn betoog over o.a. zwarte burgemeesters, d.i negroïde typen, gaat mijn klak ver te boven en daarom zeg ik niks.
*
Merkel, die haar gewicht voor het volle pond in goud waard is, verliest nu wel een paar karaatjes. Maar dat is amper te merkelen….
Honi soit qui mal y pese! En daarom zeg ik niks.
*
In de Eeuwige Stad ROME, heeft opnieuw de waanzin toegeslagen.

Niet te geloven hoe die (in wording) nieuwe Duce deze keer niet kiest voor Berlijn, maar voor Moskou. Zijn naam. Salvini. Trekt zo ’n beetje op De Redder… Redder des Vaderlands? Dat dacht Mussolini ook.
Ik mag er niet aan denken en daarom zeg ik weer niets.
*
In Engeland heersen al geruime tijd allerlei levensgevaarlijke vreemde gewoonten. Ze worden met vreemde benamingen den volke kond gedaan, zodat ze onbestraft blijven. U leest er alles over bij
Aandacht.
Na gedane lectuur wordt dringend aangeraden om alle sporen te wissen en over te gaan tot de orde van de dag. Door o.a. te doen lijk ondergetekende: ’s Maul halten. Of hoorde nie goê?.
*
 

Geen opmerkingen: