zaterdag 14 maart 2020

139 –DOORBRAAK Vastentijd .= bevestiging (woormisbruik) van Christelijke door Seculiere Gemeenschap. Vb het onderwijs

306
     139 -DOORBRAAK
*
ZATERDAG 14 MAART 2020
*
VOOR GESCHRIJFSEL
*
Eerst was ondergetekende iet of wat ontgoocheld over de Heer Pieter Bauwens, de CEO van… Doorbraak. Stel U voor! Mij zó durven confronteren met Feedback, Twitter of heet alweer al dat ander ge-tweeter?, dingen die allemaal mijn (versleten) petje te boven gaan… Maar toen ging mij dat klassieke lichtje dat er ónder dat petje ook nog iets anders dan zagemeel zat…
Enfin, gaat U maar over tot het volgende punt….
Jeffrey Vansuyt
foto: ©Twitter
 *
Tik, na lezing van wat volgt, op deze link, om het interview te beluisteren via dit soort verbinding…
**
*
POLITIEK EN GELOOF: 
*
14 maart 2020
Leestijd 0 minuten
*
In de Katholieke Vasten gaat hoofdredacteur Pieter Bauwens in gesprek met politici over hun levensbeschouwing. In deze aflevering is hij te gast bij Jeffrey Vansuyt, co-voorzitter van Jong Groen Leuven, opgevoed als Evangelische Christen en daarna op zoek gegaan en uitgekomen bij Radical Theology.
*
Pieter Bauwens
*
NA GESCHRIJFSEL
*
Weet U dat ik ondertussen al maar meer met dat ‘Gemeenschaps- onderwijs’ in mijn gedachten zat. Ging dat soms weer over een overgenomen , zeg maar ’n gestolen woord uit de … Christelijke Gemeenschap?!! Weer typisch Linx, zeg maar Bolsjewistisch… Iets afbreken, ten gronde vernietigen, om er zelf beter van te worden…
Want wat hoorde ik hier over…de Gemeenschap der Heiligen... Geluiden uit mijn kinderjaren. Zo vrij en blij, lijk dat heimat-liedje zingt.
De Vasten-periode… = ‘Gemeen’ hebben met het Christelijke..
Wat zijn onze ‘Leiders’ toch lomp geweest. De eigen tradities weggooien, om er vreemde voor in de plaats welkom te heten. Ha, ja, waarom al die publiciteit rondom het Rammen van Madammen?
How did they dare. ’n Slechte kopie wisselen voor het zoveel hoogstaandere en veel oudere origineel!!!!!!
*
   

 

Geen opmerkingen: